Powiadomienia e-mail

Powiadomienia e-mail


Powiadomienia e-mail to dodatkowa opcja dostępna w programie, która umożliwia automatyczne wysyłanie do pacjentów informacji oraz powiadomień o zbliżających się wizytach.

Opcja ta jest dodatkiem i musi być ręcznie włączona.

W celu prawidłowego funkcjonowania powiadomień e-mailowych w programie konieczne jest poprawne uzupełnienie adresu e-mail w informacjach ogólnych pacjenta.

W celu uruchomienia opcji powiadomień e-mailowych należy wejść w programie w narzędzia, a następnie w ustawienia.

Następnie w nowo otwartej karcie wybieramy zakładkę komunikacja.

W celu uruchomienia powiadomień e-mail należy zaznaczyć ,,Włącz komunikację e-mail z pacjentami”.

UWAGA!

W rubryce pod hasłem ,,Adres e-mail do kontaktu z klientami” KONIECZNIE podaj swój adres e-mail.

Podany adres e-mail posłuży do komunikacji zwrotnej z pacjentem.

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH